Preverite dostop do vrhunskega optičnega in mobilnega omrežja na izbrani lokaciji in si zagotovite najvišjo kakovost telekomunikacijskih storitev.

Dostopnost optičnega in mobilnega omrežja omrežja

DOSTOPNOST OPTIČNEGA OMREŽJA

Preverite dostopnost optičnega omrežja in si zagotovite najvišjo kakovost internetnih storitev.
Za informativno preveritev dostopnosti optičnega omrežja uporabite spodnji zemljevid. Z oznako smo označili lokacije, kjer je omogočen priklop na optično omrežje. Če oznake ne vidite, oddajte povpraševanje in preverili bomo dostopnost in tehnologijo na vaši lokaciji.

DOSTOPNOST OPTIČNEGA OMREŽJA

Pri zemljevidu pokritosti velja omejitev odgovornosti Telekoma Slovenije, d.d. Zemljevid je informativne narave ter ne odraža vedno točnega dejanskega stanja v naravi. Prikazuje namreč podatke z okvirno natančnostjo 500 metrov, pri tem pa je pokritost odvisna tudi od določenih dejavnikov na mikrolokaciji. Prikaz 4G+ se kljub enakim pogojem lahko različno prikazuje na različnih terminalih.

Priklop fiksnih storitev

Da vam olajšamo postopek menjave operaterja ali zgolj spremembo tehnologije na obstoječem priključku, smo pripravili pregled poteka priklopa fiksnih storitev.

  1. Oddaja povpraševanja Več→

  2. Naročilo storitev in podpis pogodbe Več→

  3. Ogled lokacije in priključna točka ter interna inštalacija Več→

  4. Obisk tehnika Telekoma Slovenije Več→

1. Oddaja povpraševanja

Povpraševanje lahko oddate prek spletnega obrazca, s klicem na 080 8000 ter v Telekomovih centrih ali na pooblaščenih prodajnih mestih. Ob oddaji povpraševanja izberete termin, v katerem vas nato naš svetovalec pokliče na telefonsko številko, ki ste jo posredovali. Povpraševanje je informativne narave in ni zavezujoče.

2. Naročilo storitev in podpis pogodbe

S svetovalcem se pogovorite o različnih paketih, ki so vam na voljo, nato pa izberete tistega, ki vam najbolj ustreza.

Pri oblikovanju pogodbe potrebujemo podatke o naročniku in podatke o naslovu priključka. Če živite v bloku ali večstanovanjski stavbi, je za preverjanje razpoložljivosti optične povezave pomembna številka stanovanja, zato vam svetujemo, da jo pred postopkom pripravite.

Če prehajate k nam od drugega operaterja, nam posredujte račun za fiksne storitve dosedanjega operaterja, ki ni starejši od 90 dni. Račun bomo uporabili zgolj za izpolnitev dokumentacije, ki jo potrebujemo, da lahko izvedemo postopek medoperaterskega prehoda. To je pomembno predvsem, če:

  • je tehnologija na priključku enaka (pri trenutnem operaterju gostujete na optiki ali bakru Telekoma Slovenije),
  • želite prenesti obstoječo številko fiksnega telefona.

V primeru medoperaterskega prehoda vam priključka pri dosedanjem operaterju ni treba prekinjati, saj je hkrati s prenosom urejena tudi prekinitev naročniškega razmerja. Ne glede na to, ali gre za medoperaterski prehod ali ne, se o podrobnostih prehoda posvetujte z našim svetovalcem. Pri dosedanjem operaterju pa preverite, kakšne so vaše obveznosti ob prekinitvi naročniškega razmerja. Če želite ob prenosu naročniškega razmerja zamenjati tudi naročnika (primer: pri dosedanjem operaterju je bil naročnik vaš partner, pri Telekomu Slovenije pa želite naročniško razmerje skleniti vi), mora dosedanji naročnik podpisati obrazec, ki se kreira hkrati s pogodbo.

3. Ogled lokacije in priključna točka ter interna inštalacija

Hitrost vklopa storitve je odvisna od tega, ali na vaši lokaciji že obstaja priključna točka (telefonska linija ali optična doza) ali jo je treba še dograditi.

Če priključna točka Telekoma Slovenije obstaja
V primeru, da priključna točka Telekoma Slovenije že obstaja, se o terminu obiska dogovorite takoj ob podpisu pogodbe.

Če priključna točka Telekoma Slovenije ne obstaja
V primeru, da priključne točke Telekoma Slovenije še nimate, so potrebne različne dograditve omrežja. Na hitrost dograditve omrežja vplivajo različni dejavniki, kot so zahtevnejše gradnje, postopki pridobivanja soglasij in vremenske razmere.

Postopek dograditve poteka v naslednjih korakih:

  • Obiskal vas bo tehnik oglednik, ki bo preveril traso omrežja in pripravil načrt omrežja ter vas seznanil s potekom gradnje.
  • Sledi dogovor o terminu gradbenega posega dograditve omrežja. Dograditev izvaja skupina za izgradnjo omrežja, ki se z vami dogovori za ustrezen termin.
  • Pooblaščeni izvajalec naredi izkop, položi cevi ter napelje kable od razdelilne omarice do priključne točke, kjer bo nameščen modem. Po posegu bo zemljišče vrnjeno v prvotno stanje.

Ko bo priključna točka urejena, boste prejeli SMS s predvidenim terminom obiska tehnika, ki bo uredil priklop storitev.

NE POZABITE: Interna inštalacija

Pomembno: Vklop fiksnih storitev Telekoma Slovenije bo uspešen, če boste prej poskrbeli za ustrezno interno inštalacijo. Pred prihodom tehnika, ki bo vklopil storitev, preglejte, ali imate pripravljeno interno inštalacijo z UTP-kabli, v bližini mesta, kjer bo priključen modem, pa mora biti električna vtičnica. Več o interni inštalaciji si lahko pogledaš v spodnjem video prispevku.

4. Obisk tehnika Telekoma Slovenije

Na termin obiska tehnika vas bomo spomnili prek SMS-a, in sicer en dan in eno uro prej. Če vam termin ne ustreza, prek SMS-a zavrnite dogovorjeni termin, nato pa pokličite 080 8000 za rezervacijo novega termina. Na dogovorjeni dan tehnikovega obiska bodite prisotni na lokaciji. Tehnik bo priklopil modem, vzpostavil internet in WiFi-povezavo, priklopil TV-komunikator, preveril delovanje vseh storitev in predstavil osnovne funkcionalnosti storitev.

 

Najpogostejša vprašanja

Kako lahko preverim, ali imam priključno točko?

Če je na vaši lokaciji urejena povezava za analogni stacionarni telefon, potem je velika verjetnost, da priključno točko imate. Omrežna priključna točka je omarica na objektu z logotipom Telekoma Slovenije ali optična doza, ki je nameščena v notranjosti objekta.

Ker je omrežje živo in se nenehno nadgrajuje, pa tudi to ni nujno pokazatelj, da je priključna točka ustrezna oziroma pripravljena na priklop storitev. Natančne podatke o omrežju na vaši lokaciji vam bodo podali naši prodajni svetovalci.

Kaj pomeni, da bo zemljišče po posegu vrnjeno v prvotno stanje?

V nekaterih primerih je (pri dograditvi ali izgradnji omrežja) potreben tudi gradbeni poseg. Primer: Treba je prekopati dvorišče, ki je tlakovano. V tem primeru izvajalec gradbenih del opravi poseg, položi inštalacijo, nato pa prekopano dvorišče zasuje in spet namesti tlakovce.

Kolikšni stroški so povezani z izgradnjo optičnega omrežja?

Telekom Slovenije gradi telekomunikacijsko omrežje do svojih uporabnikov brezplačno.

Posebnost pri izgradnji optičnega omrežja predstavljajo lokacije, na katerih se gradi Odprto širokopasovno omrežje (OŠO). Lastniki OŠO-omrežja so občine. Cene izgradnje OŠO-omrežja se razlikujejo glede na posamezno občino.

Kako ravnati ob obisku tehnika na domu v času covida-19?
  1. Tehnik Telekoma Slovenije pred vsakim obiskom pokliče po telefonu, pri tem pa:
    1. Preveri vašo prisotnost oziroma prisotnost naročnika storitve.
    2. Preveri, ali je njegov obisk varen (tj. ali je kdo od stanovalcev zbolel za novim koronavirusom, kaže bolezenske znake ali čaka na izvid testa).
    3. Se z vami dogovori glede preventivnih ukrepov v času obiska (točka 2).
  2. Ob obisku tehnika Telekoma Slovenije je treba upoštevati usmeritve NIJZ, in sicer:
    1. Pred obiskom tehnika pripravite prostor (umaknite pohištvo oz. predmete, če je treba) ter tako tehniku omogočite lažji in hitrejši dostop do mesta, kjer se bodo izvajala dela. Tako se bo tehnik pri vas zadržal manj časa.
    2. Tehnika naj sprejme zgolj ena oseba, drugi naj se med izvajanjem opravila umaknejo.
    3. S tehnikom se ne rokujte.
    4. V času obiska oba nosita masko.
    5. Pred in po obisku tehnika prezračite prostore.
    6. V času obiska tehnika ohranjajte varnostno razdaljo 1,5–2 metra.
    7. Poskrbite za higieno rok in kašlja (umivanje in razkuževanje rok, higiena kašlja …).
  3. Vklop nekaterih storitev na daljavo (v primeru, da že uporabljate fiksne storitve Telekoma Slovenije):
    1. Če želite ali če vstop v vaš dom ni dovolj varen, lahko tehnik v sodelovanju z vami modem (na tehnologijah xDSL, GPON in optiki), NEO Smartbox in/ali storitev Turbo WiFi vključi na daljavo.
    2. V primeru vklopa na daljavo se s tehnikom po telefonu dogovorita, da boste vklop izvedli sami s pomočjo videonavodil, ki vam jih bo tehnik poslal po SMS-u. Hkrati bo tehnik na voljo v mobilni pisarni (v avtu) v bližini vašega doma za dodatno pomoč prek telefonskega pogovora.

Informacije o dostopu do o​dprtega inte​rneta

Vabljeni v naše poslovalnice

Obiščite nas. Udobno se namestite. Zaupajte nam vaše želje. Poiskali bomo pravo rešitev za vas. Ker si želimo, da iz naših poslovalnic odidete z nasmehom na obrazu.

Kako do najboljših storitev Telekoma Slovenije
Kako do najboljših storitev Telekoma Slovenije

Prodajalna Mobtel Velenjka
Tel: 051 344 244
Email: info@mobtel.si

Prodajalna Mobtel Interspar Velenje
Tel: 041 703 699
Email: info@mobtel.si

Prodajalna Mobtel Center Vič
Tel: 041 666 707
Email: info@mobtel.si

Prodajalna Mobtel Tuš center Rogaška Slatina
Tel: 051 688 666
Email: info@mobtel.si

Prodajalna Mobtel Mozirje
Tel: 051 303 003
Email: info@mobtel.si

MOBTEL BLOG

PREKO SPODNJEGA OBRAZCA NAS KONTAKTIRAJ ALI ODDAJ NAROČILO ZA IZDELEK.
ODGOVORILI TI BOMO V ČIM KRAJŠEM ČASU.